Logga in


"Skriver du något-eller har du fullt upp att ge respons"






Jo-- nog försöker jag skriva, men....

Mina medskribenter skriver så mycket bättre!

Därför hamnar jag stundtals på din sida.


Jag försöker ändå hålla min skrivarkraft

När jag ger dig en respektfull och ärlig


Kommentar



Jag håller käften om jag inte har något att säga

Men jag öppnar min trut ibland

Hoppas att jag får vara den Mike jag är

Även om jag inte alltid visar mina

Poetiska muskler ;)



Kram från mike



Övriga genrer (Drama/Dialog)
av Carl Mikael Fäldt
Publicerad 2015-04-02 22:32


ej medlem längre
Fattar vad du menar Men...va fan det är ju ingen boxningsmatch
2015-04-02