Logga in


'Svälta räv'!



Ni, mina skrivarvänner --
på Poeter.se, --- vill ni
likvidera mig? Denna kalla
Tystnad stör mig på Djupet!

Vad har hänt!?

Har ni flugit till Månen --
eller Mars!? Eller, - VARFÖR
vägrar ni -så ursinnigt- att
läsa, kommentera mina alster?

Det är helskumt !!

Det är dött.

När man ej får NÅNN Respons,
blir man ställd i ett Vacuum, -
får ingen kreativitetsnäring, det
låser sig inom en å man mår - -
- - - - - - - - - - - - - - - - SKIT!-

Vad håller ni på med ?!
Ert 'Svälta-räv-spel' är,
endast trist och förmätet!

Hyfsa till er, lite!
Det är inte ett Dugg kul !

VEM vinner Något på DETTA!?








Fri vers (Fri form)
av Marianne Räf
Publicerad 2015-06-17 00:29


Dan Myrbeck
Alla bör ha som motto att göra sitt bästa!
2015-06-17


ej medlem längre
Tråkigt när man inte får svar eller kommentarer. Det kanske är många som gör uppehåll för sommaren...
2015-06-17