Ni, mina skrivarvänner --
på Poeter.se, --- vill ni
likvidera mig? Denna kalla
Tystnad stör mig på Djupet!
Vad har hänt!?
Har ni flugit till Månen --
eller Mars!? Eller, - VARFÖR
vägrar ni -så ursinnigt- att
läsa, kommentera mina alster?
Det är helskumt !!
Det är dött.
När man ej får NÅNN Respons,
blir man ställd i ett Vacuum, -
får ingen kreativitetsnäring, det
låser sig inom en å man mår - -
- - - - - - - - - - - - - - - - SKIT!-
Vad håller ni på med ?!
Ert 'Svälta-räv-spel' är,
endast trist och förmätet!
Hyfsa till er, lite!
Det är inte ett Dugg kul !
VEM vinner Något på DETTA!?
Fri vers (Fri form)
av Marianne Räf
Publicerad 2015-06-17 00:29
Dan Myrbeck
Alla bör ha som motto att göra sitt bästa!
2015-06-17
ej medlem längre
Tråkigt när man inte får svar eller kommentarer. Det kanske är många som gör uppehåll för sommaren...
2015-06-17