Logga in


Betraktar sommarkvällningen från min gungstol -

Kaffet är kryddat med kanel
Kexen är bredda med jordnötssmör
Citronskivor i vattenkaraffen

Optimalt tillbakalutad -

Begrundar den långsamt mörknande blå
Himmelen utan moln
Spretar med tårna i en hink med vatten och såpa



Fri vers (Fri form)
av Blomma-Stjärna
Publicerad 2015-07-02 22:44


Solstrale
Wow det vattnas mellan tårna av förtjusning vilket superunderbart självSPA
2016-10-11


ej medlem längre
Känner livskvalitet och närvaro i alla dina ord.
2015-07-04


ULJO
Härligt
2015-07-03


Respons
Låter som ren livsnjutning!
2015-07-03


Dan Myrbeck
Det enda du saknar är mina texter som underbar sommarlektyr.
2015-07-03


Lars Hedlin
Så härligt :)
2015-07-03


Anya
Åhh vilken härlig stund. Så äkta och fridfull. Ska också ta mig ett fotbad...senare.
2015-07-03


Marita Ohlquist
Vilken underbar kväll! Ser bilder för min inre syn.
2015-07-03


Rise Little One
Kan inte bli mer här och nu än denna text <3
2015-07-02


lila fjäderblomman
ja du det är livet på en pinne...menar gungstol-sitter just nu oxå i en :)
2015-07-02


aol
Gillas låter mysigt hemtrevligt,
2015-07-02


ej medlem längre
Du lever ett lyxliv!! :)
2015-07-02