Logga in



Här är jag bland alla vänner och ovänner

Vännerna som gav mig stöd

Vännerna som tyckte jag var en gullig liten dam som gillar att alla ska må bra

Ovännerna som gav mig ett dåligt rykte och skällde ned mig

Hur kan man bara vara ond

Världen är ju redan ond där ute

Hat och våld och vill att inga på jorden ska bo här

Jag önskar att jag kunde göra nått för oss som behöver dig just där ute

Jag gråter inombords och önskar att du kunde öppna dig för mig

Krama om varandra och ge varandra lite stöd och uppmuntran



Fri vers av gj57an
Publicerad 2015-10-24 14:31


anits
Berörande skrivet!
2015-10-31


StinaJ

2015-10-25


louisegirl
Uppmuntran och stöd är livet, och givet tycker jag <3 Varmt och fint skrivet!
2015-10-24