Här är jag bland alla vänner och ovänner
Vännerna som gav mig stöd
Vännerna som tyckte jag var en gullig liten dam som gillar att alla ska må bra
Ovännerna som gav mig ett dåligt rykte och skällde ned mig
Hur kan man bara vara ond
Världen är ju redan ond där ute
Hat och våld och vill att inga på jorden ska bo här
Jag önskar att jag kunde göra nått för oss som behöver dig just där ute
Jag gråter inombords och önskar att du kunde öppna dig för mig
Krama om varandra och ge varandra lite stöd och uppmuntran
Fri vers av gj57an
Publicerad 2015-10-24 14:31
anits
Berörande skrivet!
2015-10-31
StinaJ
2015-10-25
louisegirl
Uppmuntran och stöd är livet, och givet tycker jag <3 Varmt och fint skrivet!
2015-10-24