Logga in


Kylan smärtar och bränner
vid varje andetag
Men det är en vacker
vinternatt
Idag precis som den där
gången vars eko
just nu skriker inom mig

Månen strör sitt silverregn
lyser upp stigen
Vi går sakta fram
på knarrande snö
Skogen viskar
runt omkring
Det är kallt
kylan bränner i bröstet
vid varje andetag
Men jag är varm
du ler så vackert
mitt skågsrå
Din hand söker min
jag känner din ängslan
och smeker undan ditt lockiga hår

Mina läppar mot din hals
du är så varm
värmen sprids som genom en vals
Dina ögon glittrar
ser hela himlens stjärnor i dem
Det är tyst
Det är kallt
Jag har allt
i den stunden





Fri vers av Seremia
Publicerad 2016-01-17 23:25


Seremia
Tack
2019-02-03


carinamnm
Jättevacker!
2019-02-03