Logga in


Att skapa är nog bra, men med lust i så fall. Det är just känslors utspel, då en har 'flyt' eller 'flöde' som det brukar göra sig, Men för mycket av arbete på och i verket brukar kunna göra det en som otjänst och upplevandet även det en smula över




Det svåra med att skriva
kan ibland vara att en tar i
så en spricker,

det som läsare själva vill
åstadkomma med fantasi
då de dricker.



Fri vers (Fri form)
av lodjuret/seglare
Publicerad 2016-10-26 09:57