Det är tur att det är publik
till frieri och sport.
En kan ju annars tycka det vore trist
att behöva som anstränga sig
som för att komma till skott också.
Fri vers av lodjuret/seglare
Publicerad 2016-10-30 17:41
Det är tur att det är publik
till frieri och sport.
En kan ju annars tycka det vore trist
att behöva som anstränga sig
som för att komma till skott också.