Logga in




Du ! känns de inte tungt gå omkring å hata så
mycket som du hatar nästan allting ?

-Nää ! fy fan, va ja hatar Halloween,allhelgona-
helgen,
julen,påsken,midsommar....

Men det låter ju motsägelsefullt  då  du erkänt
dig till kristendomen, du är ju religiös och tror
på jesus återkomst och Gud, och  många av de
där högtiderna tillhör ju den religiösa tron och
präglas starkt av dessa, inte minst självaste jul-
afton för vad som tilldrog sig i ett stall.

-Journalistjävel ! ja hata dig med !
-



Övriga genrer (Drama/Dialog)
av Notarius publicus:Sten Wiking
Publicerad 2016-10-30 17:49


Notarius publicus:Sten Wiking
Tamefanimig ! Så gjorde han det i år igen, julbockspyromanen !
2016-12-14


jaybird
Fullträff!
2016-11-06


Ingrid Trolle
En alldeles fenomenalt bra text.
2016-10-30


Notarius publicus:Sten Wiking
JO ! de e han "Julbockspyromanen" i Gävle.
2016-10-30


Onomatoprofet
Man skulle nästan kunna tro att det är nån som skriver på poeter
2016-10-30


Notarius publicus:Sten Wiking
Julbocken i Gävle brinner varje jul.
2016-10-30


Jeflea Norma, Diana.
Swedish illiterate.
2016-10-30


Jeflea Norma, Diana.
så när poesi betalas med tårar några bokstäver med patos och själ till antologin utsvävningar, tyvärr bara kan inte vända tillbaka förlorad tid, hat och hot tillhör människan som är det medbrottsling och ont på jorden Analfabetul suedez på prosa sajt!
2016-10-30