*/Länder tas med Japca och Briar. Ett ”Rose hip ”i alla fyra hörn av världs bordsduk…
http://www.expressen.se/nyheter/i-london-efter-terrorattacken-tank-pa-det-har/
http://metro.co.uk/author/ashitha-nagesh-for-metro-co-uk/
Vårt lands # svensk, # rumänsk mark, tas med våld och mutor. Nationalister ro. Vill inte acceptera i landet minoriteter bland 4000 rumänska romer bromsas med verbal och anstifta till mord och göra lux tvål på dem, dock fråga om fattigdom som påstår deras protester, mot korruption och nazism
Medan i Ungern ger 5 års fängelse till den som säljer mark till främlingar år 2017.
Hur ska man inte vara rädd Mr. Von Braun?
Vi folket kissa på oss av rädsla när bara går runtomkring i kvarteren handla vardagliga nödvändigheter, medan publik toalett är på kvällen-natten tid lånad av snälla vakter till hemlösa svenska vräkta barn familjer i Stockholm och på dagen funkar inte, vad säger få turister vi har? eller svenskar som fördrar prata inte mer svenska, varken på dialekt eller rikssvenska.
Överallt i fastigheter man ser en blomma och en lapp av barn med förfrågan:
”snälla vill någon ta hand om oss, därför att mamma är sjuk”
Politikerna är giriga och folket är sjuk!
Gängrelaterade Våldet, ursäktar ett krigiskt tillstånd genomlandet som är följare nr 1 i backtanke och det enda sanna värklighet i vardagen.
Att boka en konscert eller en fotboll arena ännu smärre fasor och rädslor dyker upp, vi vanliga folket är total knekt. Utdrivs av buller och påträngande av stark kapitall försäkring ockupanter. Medan svenska barn bor mambo
- Det har du lärt dig i London på biblioteket om nationell säkerhet att predika till oss i Sverige inte vara rädda inför politiska terrorister av muslim ursprung, men tänker du inte på att de är våra unga män och kvinnor eld själar som söker svar på frågor och det giriga samhället har format de till IS soldater.
- Säkerpolis springflickor jagar i liljekonvaljer park fält i stället gator och torg senildementa damer som knap kan böja sig till knä och fick sinn på en blomma… Ett annat sätt att leva som människor och inte djur söker varje människa, men vem vill anser att media bara sjabblar med sanningen?
- Vem fan bryr sig om en liljekonvaljers är frilista när svenska folket har ingen kontakt med politikerna som bör representera Sverige på en icke skandalös maner.
- Att ta över landet och någon med våld, eftersom det låtsas vara förföljd i sitt hemland, men de är av olika religiösa och kulturella orientering bör inte ha bidrag till kulturen av vårt land under några omständigheter. Det kallar jag korruption och mutor, Men det allt främjar Sverige utom rätten till sin egen kultur och svenska folkrätt principer, inte alla har ursprung av Von och Kung. En Brådskande Cell för Diplomatiska Uppdrag varje lands Medborgare bör ha med telefon numer för sina svenska medborgare, inte med ursprung krusiduller så ni planerar äventyr resor på den första kontakt, det är inte där problem. Icke acceptabelt som är nu, om man är svenskmedborgare av en annan nationalitet blir svårt att få kontakt med myndigheter på alla nivån.
- **/
- http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zpnq9/forsvaret-bekraftar-dataintrang-vid-orlogsbasen-i-berga
- Här är svenska politikernas fält och folk det är hit ska försvara!
- Bara för att förse med export vapen arsenal människor folk massa utom sitt förstånd ländernas inre angelegenheter? Nu när med en kök utrusning och rammade bilar gör lika mycket effekts med terrorism som Sverige med försäljning av vapen till krig! eller ombytte med korruption medel.
- Zigenare med bollar.
- https://www.facebook.com/aktualnews.ro/videos/1913710592246872/?pnref=story
- Här övan i länk är den sanna avslöjad och beviset hur en arbetsam en rom familj som hade just då har kommit hem med bilen på sin täppa i mitten Bucharest och rumänska granar kommer in och skriker och svära på honom och provocera skandal, han var på urinera när efter långresa med sina varor från gården som säljer till export. Men rumänska kvinna säger att han visa sexualorgan. Då rumäner till folket besvikelse ge sitt sanna ansikte, avslöjande och hatisk med små barn i famn, på Face Book, sak som gör att till min kommentar kommer att finnas inom ett kort „barnens advokat i Rumänien” för att många barn utsätts för kidnappning efter internet exponering av familjen det är en sort av försäljning som i Sverige på „Blocket. Jag har inte set mer tiggare i Stockholm på dem platser brukade finnas.Men den här händelsen har ändrat alt min uppfattning om att det inte är fråga om fattigdom och ekonomi i Rumänien utom hur ska slukas fonder från EU åt nationalister, och romskarike pöbel på bara knä och ben en massa passiv demonstration mot korruption och nazismens taggiga blomma i hela välden. Ja helt enkelt det är en politisk fråga partier i Rumänien och Sverige nu började Danmark skaffar poäng under valkampanj med romernas utdrivning från ett land till ett annat land medan 80 % av rumänska folket är beblandat med zigenare ursprung det talar deras blodgrupp. Och inte arrangerad äta i ägare granskapet skapet av en vis socialgrupp;
- Landet Rumänien är också deras inte bara de som svära högst!
- Vet inte vad ska göra, en artikel jag knappt vågar skriva på poeter.se eller annat tidning.
- När jag frågar rumänerna på face Book varför vill inte ha i landet sina medborgare 4000 romer ger si på mig och hatar mig jag ska inte vara på zigainare sida. Eftersom är inte rumänsk och inte zigainare så jag vet ingenting hur äckliga och smutsiga är romerna, mot rumänsk polis detsamma.
- 10 Polis kommer och inser rumänskornas provokation och gör ingenting mot romska familjer som nästan vill ge sig till nödvärn mot påträngande rumäner i deras privata sfär.
Min slutsats efter läsning av deras inlägg är att rumänerna är nationalister.ro (nazister) som påkalla på Hitler mörda romerna om återvänder sig eller göra lush tvål på dem.
***
- Titta hur slår äkta rumäner sida vid sida med poliser i natt i London! och jag skulle uttrycka det Moldovier är modiga. Bravo! Gud är med er.https://www.facebook.com/infoalertstiri/videos/141099589637684/?pnref=story
- Så journalister ska göra, säger och när: är en från Transsylvanien, Walachia, Harghita, Covasnen, Mures, etc., för att meddela att de är rumäner ursprung och inte andra nationer eller minoriteter!
Övriga genrer (Essä/Recension)
av Jeflea Norma, Diana.
Publicerad 2017-06-04 13:54