Logga in


ibland är det bara stopp

det kommer ingenting

eller så känns det som om

man bara upprepar sig

man har inget flyt

och så får man ångest

och ångesten gör det inte lättare att skriva

varför blir det såhär?

ställer man för höga krav?

vad ska man göra?

det hjälper inte att dunka huvudet i väggen

”det är väl bara att skriva?” säger många

och så är det väl ibland

men inte alla dagar



Fri vers (Fri form)
av Tomas Karlsson
Publicerad 2018-01-04 13:20