I ögonvrån
ser jag dig
omslutas av
dimman
försvinna
Jag ropar,
stanna kvar här
inget svar
sorgsen vandrar
jag ensam
kvar
Helena 2019-02-15
Fri vers (Fri form)
av HelenaW
Publicerad 2019-02-15 22:42
S.A.I. Steve Lando
hjärtefylld finhet i skrift
2019-03-24
ej medlem längre
Ödesmättad och sorglig. Det är något visst med dimma.
2019-03-05
Domenico
Många är dom vi tappat i dimman under våra mänskliga promenader i livet...Hålla kvar och orka ropa igen är utmaningen. Fin text !
2019-02-17
Ronny Berk
ensamheten väl beskriven ... men mellan raderna finner jag närheten !
2019-02-16