Logga in


Den värsta känslan jag kan känna är ensamhet, ensamhet när jag inte vill ha den..
Ensamheten får mig att hata mig själv, får livet att kännas meningslöst, får mig att söka mig till personer jag inte vill ha i mitt liv, personer jag inte tycker om… personer som inte vill mig väl...Ensamhetens symptom drar mig åt ett värre håll.. symptomen gör det bara värre… rädda mig från symptomen.. inte för ensamheten



Fri vers av nathalien
Publicerad 2019-10-28 15:40


SIDA GULDPOJKE
passa dig för wolves.
2019-11-03


SIDA GULDPOJKE
passa dig för wolves.
2019-11-03