Logga in




Repris av en av mina nyare jullimerickar. God Jul önskar jag er alla!

Av Benjamin Syrsa i vår ruta

vill vi numera verkligen njuta

och på Karl-Bertil så god

en modern Robin Hood

och kontrast till allt ont, vill vi ej pruta!



Bunden vers (Limerick)
av limerick
Publicerad 2019-12-04 21:30


Ewa-Britt Nilson
S yrsa med team Y ppersta bra dream R ara se S köna de e´ A lltid creme a la creme ***GOD*JUL***
2019-12-06


Marita Ohlquist
Bra skrivet om en årlig tradition!
2019-12-05


Gunnel Eriksson
Jul är ju traditioner, vilket du fångar fint i din limerick.
2019-12-05


aol
Tack för den en stor sannining ligger i din limerick
2019-12-04