Logga in


Vill tacka alla som läser/läst mina texter och uppmuntrat mig genom åren.
Guld värt!
Har ju varit väldigt spretig i mitt skrivande
Med både fantasi, humor, sex och erotik
Och en del av livets allvar.
Känner dock, att efter dagens sammandrabbningar har jag valt att avpublicera flera av mina texter och valt att ta bort min utställning och profilbild. Det upplevs tydligen som att jag är en uppmärksamhetstörstande, bitter och ensam i världen-person.Och även att jag behöver hjälp för dessa åkommor. Tråkigt att jag uppfattas så. Återkommer när jag har något vettigt att publicera
Något med känsla och med tanke bakom
Inte bara erotik, som ngn sa(även om mina 100tals texter innehåller typ en tiondel av det) Jag hoppas att ni som gillar det jag skriver kommer att stanna kvar. Tack för ordet! Önskar er alla en god natt. Hoppas vi hörs. / Nina



Övriga genrer av Nina Nightwish
Publicerad 2020-03-19 00:22


ej medlem längre
Som jag sagt förut i privata meddelanden när jag provade att ha ett kvinnonamn på sajten, så blir kvinnor i princip övergödda med "kärlek", från några av dom som har 1000+ dikter och känner sig som "god's gift to women". Dom gömmer det väl dock. I privata meddelanden. Tycker inte det borde vara det alls, utan ett trädliknande system med kommentarer och "svara" på kommentarer. Allt borde vara öppet. Om man ville cybersexa eller nåt finns så många andra kanaler, det här ska inte bli (mer än vad det redan är) en dejtingsida, eller ett sätt för inbillade jättekukar att hävda sig på. Jag var där förut, så jag vet varför det blir så. Men för mig, personligen, förstod jag till slut hur mycket jag sårade kvinnor, och slutade upp med det. Man vill inte förstöra konst och konstnärer! Det finns inget finare...
2020-03-19


ej medlem längre
Håller med Lars till 100 % keep on..
2020-03-19


Lars Hedlin
Du är en varm fin själ! Låt ingen säga åt dig vad du ska skriva om eller hur då ska känna! Varm kram/Lars
2020-03-19