Logga in


Svaret är...att...jag känner precis lika starkt men vågar vara mer ärlig till vem. Jag hade inte ändrat nåt.

 

 

Det är som att gräva i känsloarkivet
Luska i sin egen dagbok och
skaka på huvudet

 

lyfta på ögonbrynen!

 

 

 

Tänka...

 

Vad är det för handstil jag har?
Hur tänkte jag där och då?
Hur känner jag för det här nu?
Var det verkligen så det gick till?
Regnade det?
Sken solen så klart?
Gu....vilket språkbruk jag hade

 

 

Men

 

 

Är det verkligen så mycket vackrare nu?

 

 

 

 

 

Nu när jag känner...ungefär på samma sätt

 

 

 

 

 

 

Men för nån annan



Fri vers av Hon kallar sig poet
Publicerad 2020-04-04 17:21