Logga in


varför är det så jävla svårt att finna kärlek när man är 

i behov ut av att bli älskad och döda ensamheten och

 

söka tröst hos någon  när man är nere och ledsen . då finns

ingen alla är som bortblåsta eller upptagna eller för vackra

 

att man inte vågar komma i deras närhet men när man har

hafft någon som man älskar så ler många . och småflörtar 

 

med en både här och där varför är det så bär man på en

trygghet som lyser igenom som dom ser eller vad är det

 

frågan om . jag kan inte förstå vad det är som är så

motbjudande när man lever i ensamheten 



Fri vers av den nakna poeten
Publicerad 2020-09-14 18:47