varför? logiken är sannerligen inte lätt att begripa
vad är det för mening med att plåga andra och nästan
döda sin broder.
men ibland öppnar sig livets bok på rätt sida
och du som länge oförskyllt fått lida, tänker varje dag
Ser ingen lösning öppna näbbet, försökt förut
och inga svar, utom två "jag vill inte blanda mig i "
"förstår det känns jobbigt"
dessutom inte roligt för någon att se eländet
allt går över som di kloke sa, som arbogaölet
Fri vers av the wildcat
Publicerad 2021-12-19 13:47