Logga in




Det kanske är sant som det är sagt:
Man måste gå sönder litegrann,
För att bli hel igen.
Kanske måste närma sig döden,
För att vilja leva igen.

Hur ensamt kan ensam vara?
Hur osynlig kan liten bli?

I mörkret ser vi alla likadana ut.
Där ingen ser, finns där något slut?



Fri vers (Fri form)
av Nicke Pistol
Publicerad 2023-01-03 07:45


¡se necesitan dos para bailar un tango!
ja, vackert <3
2023-01-06


Skrivmaskinsskriverska
Kännbar.
2023-01-03