Ensam, alldeles ensam satt
Jag framför bordet för två
Såg framför mig, hur vi satt
och pratade om livet. Hur
underbart jag tyckte att det
var att kunna få hålla din hand
kyssa dina läppar och känna
mig sedd, hörd och förstådd
ensam sitter jag nu
tittar på bordet för två
De sitter ingen där
Ingen ännu
Övriga genrer av Sandra.C
Publicerad 2023-04-04 20:40
Päronsplitt
Enkel berörande text om det vi flesta längtar efter, kärleken. Igenkänning finns och det är lätt att befinna sig mitt i texten. Ensam med tankar och känslor men hoppfull.
2023-07-16
SellwiN
Fint skrivet Sandra, hoppas hjärtat håller reservationen för rätt person!
2023-04-05
ej medlem längre
Starkt om ensamheten, den förbrännande
2023-04-04