Att ödmjuka sig och kapitulera inför Gud innebär inte att man har förlorat. Det innebär att man kommer att bli prioriterad och upphöjd.
Vi är sedda och älskade.
Prosa av Johan Bergstjärna
Publicerad 2024-02-12 23:36
Foohexa
jag har kapitulerat nför bullshit
2024-02-13