Logga in


Vindade med öronen på stationen i Nynäshamn



- Min flickvän skulle INTE uppskatta det där, i alla fall.

- Vaddå din flickvän, du har väl för faan ingen flickvän, du har ju inte ens en pojkvän, för faan!

- Det har jag VERKLIGEN! Du har faktiskt FEL!



Prosa av laprincipessa
Publicerad 2024-04-16 23:35