Logga in


Det verkar så svårt att få rättelse inom psykvården, så bemötandet blir bra och ger självförtroende.

AuDHD har du det?

Du som skriver här, så konstigt!

Jag vet inte, men det kanske är så.

Att allt bara för oss, en beskrivning!?

Fan, jag trodde vi kommit på något bra här.

Men det har vi, mellanrummet, vinna tiden!

"Mellanrummet"

"Vinna tiden"

Jag tror du har rätt...

(Ska vi fortsätta?)




Övriga genrer (Drama/Dialog)
av Catherine Brandt
Publicerad 2024-07-03 12:59