Logga in




Mitt eget foto: Copyrighter: Soligajag_1

Nu har fredagen landat och en grill kväll med
godsaker, annat gott och bus med barnbarnen.

Vi vuxna sitter och småpratar medans barnen leker ute
på gården.

Äntligen kan vi samlas några stycken och njuta av denna
fina dag och kväll.

Mitt hjärtan svämmar över av känslor som
spritter åt olika håll.

Jag är så innerligt glad att jag får dela mitt liv med mina älskade barn
och barnbarn.

Tankarna vandrar till alla ensamma som borde ha det bra.
Jag ska boka in en dag med alla grannar.
Ge av mig själv utav mina kramar och fina bullar.

Visst är det bästa att få GE av sig själv.



Fri vers (Fri form)
av soligajag_1
Publicerad 2024-07-12 13:29


Ljusletaren
Positiva och soliga vän :-) Du är värd allt gott! Underbar bild! /kram
2024-08-08


Känslan
Ja det är det! Att ge av sig själv och se andra växa på köpet. Det är magiskt Så fint du skriver
2024-07-30