Logga in




Stadschef är som borgmästare ungefär. Själv har jag valts till 'ledare' eller 'gruppchef'', ofta nog för att ingen annan har tagit på sig uppdraget. Jag har i och för sig inte haft något emot uppgiften, men har dock själv aldri







Att vara chef kan så ha sina sidor.
Oavsett kostymen är meningen
klä en statschef eller en stasschef.
En stabschef eller en 'stadschef'.



Prosa av lodjuret/seglare
Publicerad 2024-09-13 21:11


Live2Dream
både på myrorna och fountain house skulle jag bli chef undrade varför förut men jag "ser alla" tom 2012 sa nån tjej på livejournal att jag passade som det...
2024-09-15