Logga in


"jag är tjej du är gay ska vi knulla?" - björnfitta

jag älskar dig

jag vill älska med dig

min mor syster broder

utomordentliga ultra tjej

om du är gay är det okej

får inget mer i fantasin

som alltid om mig och dig

och flera grejer känner inte

mycket känner lugnets allt

livets salt som när du svettas

vilket jag inte gör sen jag började

röka kröka böka och inte möka

eftersöka jag vill bara ha dig i

la belle epoque . .. ...M.O.C... .. .

måste det ta slut hela tiden?

vart är freden? i halsljuset

bortom bruset men det k.e

oxå e braigt som tycho penny

det får inte ta slut nu som

miss doggerland sa rnb e

fxigt braaaaaaaaaAAA@~



Fri vers av Gabriel Fauci
Publicerad 2024-11-26 18:47