Logga in




-:)

 

 

det värsta

med att vara singel är

att man inte har någon att skilja sig från

 

det är rätt skönt

 

 

 



Fri vers av catharina.jerbo
Publicerad 2024-11-30 17:55


Skybird
Så sant och bra beskrivet. Själv förblev jag singel pga yrke eller nördighet som min bästa vän beskriver det :-)
2024-12-13


SpamPippiL
Vi blir heller aldrig änkor som tvingas bli ensamma efter 60 års äktenskap. Bättre att ha 60 olika män ;)
2024-11-30


Alexander Gustafsson
plus man slipper göra någon annan besviken, och rätta sig till vad en annan person tycker, det är också rätt skönt.
2024-11-30