-:)
det värsta
med att vara singel är
att man inte har någon att skilja sig från
det är rätt skönt
Fri vers av catharina.jerbo
Publicerad 2024-11-30 17:55
Skybird
Så sant och bra beskrivet. Själv förblev jag singel pga yrke eller nördighet som min bästa vän beskriver det :-)
2024-12-13
SpamPippiL
Vi blir heller aldrig änkor som tvingas bli ensamma efter 60 års äktenskap. Bättre att ha 60 olika män ;)
2024-11-30
Alexander Gustafsson
plus man slipper göra någon annan besviken, och rätta sig till vad en annan person tycker, det är också rätt skönt.
2024-11-30