Logga in




Min kropp is my Templar... Helgonlik är my själ, as gold, but just as a finger, som en fingervisning that is. Tittar vid sidan av på uppförande with Tommy Körberg. It will show the other dag imorgon i tv ett, vid tolv.





Does I alltid going att sakna you?
Of some trubbel är var bro
it will takes mångar öar
for to b(r)ygga över vatten.

Det märkliga when ens heart som blöder
alla är sisters and we all är bröder
enande is a mystery i tiden
suddenly bye nyår året är 'liden'.

Lyckans ljus is when it is war
all over the world går vi likt får
låtsandes the rus can be glömska
trots that those tider är just lömska.


















o



Prosa av lodjuret/seglare
Publicerad 2024-12-31 22:17