Logga in




Jag hamnar nog i helvetet
men jag har haft jävligt roligt



Fri vers av Kungskobran
Publicerad 2025-04-09 19:08


Lena Söderkvist
Det är mycket i livet som man kan ta med en klackspark, som du gör här. Jag är inte heller rädd för helvetet, när jag dör kan det inte bli värre, vilket är en stor tröst.
2025-04-10


Åsa Henriksson
Ja, varför inte passa på att uppleva himmelriket på jorden i stället. För säkerhets skull. Det kanske ändå inte väntar någon himmel efter ett hårt och tråkigt liv.
2025-04-09