När jag tagit mitt sista steg
fortsätter efterlevande att gå
utan mig
när min vandring är över
hoppas jag
att dom saknar mina fotspår
Fri vers (Fri form)
av Marita Ohlquist
Publicerad 2025-04-21 09:26
Gunnel Eriksson
Vad vet man om framtiden!
2025-04-22
InzanityQueen
Du är en väldigt fin person som absolut kommer att vara otroligt saknad!! Så fortsätt att gå i oändlighet :)
2025-04-21
Olof Lagerhorn
Jag tror många kommer att följa i dina fotspår.
2025-04-21
Maria Sundelin
Tror vi kommer vara många här på poeter som saknar dig den dag du inte längre finns här Kramar
2025-04-21
Kungskobran
Så kan det gå men för många saknad av få
2025-04-21
Öknens Ros
En hoppfull önskan.
2025-04-21