Logga in


den vil inte lämna mig i fred vaknade halv 7 på morgonen var tvungen at gå upp-
det är lätt att brytas ner men jag vet jag är stark men det där är otäckt -
tur att jag har ett sånt humör en egen vilja när man vaknar flera gånger.
skall man tänka som dom inte ha någon egen vilja det här gillar jag inte .
det är mer o mer som förändras för varje dag som gör at alt känna kusligare i blad.
sen när man når domondas tankar tänk bara på alla man älskar dom har ingen .kraft kan inte nå en har suttit i köket sen halv 7 på morgonen det är kalt-
nu kliar det på hela kroppen sätter sig på ögonen o andningen i går hunden sprang ut till toa i världens fart det slog i en dör jag gick efter tittade ut i trappan genom ögat på dörren såg bara en stor rund ring en cirkel ungefär i meter sen gick den in på toa sen när jag stått i mitt sovrum är det ibland en stor cirkel p sovrums fönstret - sen en stor cirkel på vägen där min säng står där får jag inte heller vara .
går inte sova där inne fick så mycket mardrömmar svårt at andas.
det är så många sjuka saker som händer folk kanske inte tror , men nu när min son-
berättar vad han upplever då talar jagom det jag vet om det andliga odet här som-händer ala mäniskor är inte mediala men jag har fått den gåvan -
av birgitta 12 5 2025 tid 8 47 ördag



Prosa av siv birgitta.a.
Publicerad 2025-04-12 08:47


alicja lappalainen
Det är bäst att balansera det mediala med det värdsliga.
2025-04-12