Logga in


Lite lek, bara. Vad innebär det att sol-och-våra? Ska det ses som våld? (Förresten, det kommer aldrig att bli någon rättegång gällande felanvändning av de/dem/dom).

Vid Råtthålsdomstolen pågick en huvudförvandling gällande anklagelser mot en tricksveteran.
I flera fitnessförhör framkom att denne veteran på krogen X mot kvinnor använt ett stort antal charmeringsjärn. 
Tre trotsoffer beskrev dem övergrepp han skulle ha begått mot de, samt hur dem fruktade förlåterfall vid friande de.



Prosa av Gunwale
Publicerad 2025-04-17 10:32


Sefarge
Haah skapelse berikande skrivet!
2025-04-21


Lena Söderkvist
Haha, brukar roa mig med just sådant när jag är sjuk. Alltid läsvärt efteråt. Som t. ex: Kulspetsfiskarna frisimmar i Stockholms styvfarvatten. Det skall håkäringar från Blåkulla till att få oordning på det hela.
2025-04-19


TrollTörnTrappan
Tycks skrivet av en äkta trixveteran på det lingvistiska fältet! Fjärran från krogar och knogar - en sund undran över nutidens omstöpta spelregler? Vad som kunde ha handlat om bakomliggande, våldsamma skymfer, består här skönt nog i oskyldig charmkonst?! Hursomhelst jämt dumt hur "de" behandlas som det som det låter (nästan) som!!
2025-04-17


lodjuret/seglare
Har nu tokmärkt kexten... chäx eller chäcks som en del föredrar att uttala det, där hörs det ett lätt knastrande mellan tänderna efter en solig dag på sandstranden...
2025-04-17