Logga in



Grav-vårdaren som brydde
sig
väl så mycket om de döda


Men aldrig brydde sig särskilt
mycket om alla de då levande

För de brydde sig aldrig om
honom,och gnällde alltid hur
jäkligt allting var i tillvaron.

(Men ville så gärna ha hans
stöd i form av"rena"pengar)

Nu har han stilla avlidit. Dock
med någon okänd som hedrande
ändå,sett till att plantera några
blommor på hans grav-plats.



Övriga genrer av Sefarge
Publicerad 2025-06-18 09:34


Lena Staaf
Fin och tänkvärd text!
2025-06-18


Kungskobran
De döda bråkar inte om man inte tror på spöken förstås
2025-06-18