Logga in


varje dag tagit bort statiner 40 mg
har ätit sen 2 januari. har ätit .
olika märken sen januari 2016 när jag fick stroke
- får ringa läkaren på tisdag o säga till .
det var en hjärtläkare som skrev ut skiten-
har sagt jag mår inte bra av dom.
dom är för blodfetter försöker ta nyttig mat-
det är sömnen som inte är bra'
jag o min son har inte nästan sovit-
nåt på 5 år hon bot här .
har inte haft öppet fönster eller balkong-
får vädra i köket o ha toa fönster öppet -
så vi får in luft bara jobbigt passa -
katen som vil ut den vägen-
av birgitta 26 7 2025tid16 34-
lördag behöver väl inte säga att deta är jobbigt



Prosa av siv birgitta.a.
Publicerad 2025-07-26 16:35


alicja lappalainen
"dricker mycket vatten o tränar på motionscykeln" BIRGITTA FÖRSÖKER TA HAND OM SIG SJÄLV.
2025-07-26