Saknaden är stor
tornseglarna har flytt på
väg söderöver
Bunden vers (Annat versmått)
av Fale Bure
Publicerad 2025-08-09 16:43
Sefarge
Jaa lite vemodigt. Men de är ju alla födda här! Så vi får va så glada när de kommer åter me värme o sol i seglen! ;)
2025-08-13
Max Poisé
Ja! Snart är vi på väg till...det många inte ser fram emot...
2025-08-11