Logga in


Fullmåne natten mot idag

 

Saknaden är stor

tornseglarna har flytt på

väg söderöver 



Bunden vers (Annat versmått)
av Fale Bure
Publicerad 2025-08-09 16:43


Sefarge
Jaa lite vemodigt. Men de är ju alla födda här! Så vi får va så glada när de kommer åter me värme o sol i seglen! ;)
2025-08-13


Max Poisé
Ja! Snart är vi på väg till...det många inte ser fram emot...
2025-08-11