En bekant sa en gång att
"Det hela är egentligen mycket enkelt.
Sluta hämnas."
Radikalt. Och provocerande.
Nästan så jag ville slå honom på käften.
Fri vers av Tiomilaskog
Publicerad 2025-08-11 19:11
Sefarge
Jaa konsten att kunna Förlåta är ju en verklig konst! Mycket lättare då att slå tillbaka! Eller vänta på ursäkt i en tid som aldrig blir av ?
2025-08-11