förr i tiden
lämnade jag
föräldrahemmet
som 21åring
numer har jag
ingenstans
att vila mitt
huvud
bor sen
2015 på
ett behandlingshem
undrar hur
jag ska ta mig
bort härifrån
till eget boende
Fri vers av SIDA GULDPOJKE
Publicerad 2025-10-19 21:58