Om jag kunde sjunga skulle jag sjunga för dig.
Om jag kunde nå din hand skulle jag be om den.
Säger du att du tycker om månen,
så låt mig plocka ner den för dig.
I breven du skickar finns någonting jag inte har ett ord för.
Det påminner om solen i juli,
fyller mig med värme och en rädsla för att bli bränd.
Hur skulle jag kunna glömma dig?
Överdådlig som en pion, men aldrig för mycket.
Dig beundrar jag
alltid på avstånd.
Vi dansar i något universum.
Övriga genrer av Softicecream
Publicerad 2025-11-07 13:24