Logga in


Som barn gillade jag julen...

Kvällarna blir långsamt mörkare.
Många tänder ljus i kammare.
Värme glöder i varje hörn hälsat
och sakta sänker sig kärleken i hjärtat.

Snön faller tyst över trädgården,
och världen håller andan.



Fri vers (Fri form)
av susaedki
Publicerad 2025-11-20 09:07


Larz Gustafsson
Bäst är tiden efter jul, när allt är över. Vi firar inte jul, men tycker ändå bäst om tiden mellan jularna.
2025-11-20