Logga in


När man hör den frågan
efter att precis ha pratat
vad fan svarar man då?



Skapa | Skriva av Inte_din
Publicerad 2025-12-29 16:02


Notarius publicus:Sten Wiking
Då svarar man sig själv så får man det rätta svaret istället för att fråga någon annan.
2026-06-19


La Magnólia
Underlig fråga i ett sådant sammanhang. Jag får känslan av att personen inte är beredd att vara den person som behövs i just den stunden när behovet säkert är som störst.
2026-02-18


Emanuel Sigridsson
När man lämnar öppet för nästa replik tänker jag förstås på Erasmus av Rotterdam: specialist på att formulera sig om ett och samma i mängder. Själv skulle jag svara: Är Du rädd?
2025-12-29