Den vedervärdiga,
ganska intoleranta,
överdrivet lismande,
lögnaktiga saten,
utan gott renommé,
i avsaknad av goda vanor,
men med en överdrift av olater,
med många dåliga egenskaper,
är allas er odåga,
men ingens vän.
Men han är värd,
precis lika mycket,
som du,
ändå.
Fri vers av inathreepiecesuit
Publicerad 2026-01-04 21:40
S.A.I. Steve Lando
Absolut!
2026-01-06
Dolcehalit
Alla har vi fel och brister, men kanske det finns en gräns att ha hos en vän ändå.
2026-01-05
sphinx
Det låter som en person som bränner sina broar... Värde - jodå, men vilken sorts värde snackar vi. Som människa och rättigheter, visst, men som vän tror jag inte ngn hittar riktigt rätt med denna (fiktiva?) person.
2026-01-04