Logga in


Olyckan tog ditt liv, smärtan avtar men saknaden finns kvar...



Vad är samtal,
utan din röst

Vad är kärlek,
utan din närhet

Vad är glädje,
utan ditt skratt

Ja vad är liv,
utan dig?




Fri vers av The Viking
Publicerad 2026-06-16 13:49


Ninananonia
Smärtsamt att läsa... Berörande skrivet ..
2026-06-22