Människor är nyfikna på varandra helt enkelt, samtidigt har en ju sitt eget liv att leva och tänka på. Så ere bara, sedan skall en människa 'vandra vidare till de snälla jaktmarkerna'. Vad som händer där och då, det vet en bara inte.
Du är underbar
jag är underbar,
låtom oss vara underbara tillsammans
på var sitt håll
du i din lya
och jag i min lya
sedan träffas vi på internet
som två spöken i natten...
Fri vers av lodjuret/seglare
Publicerad 2026-06-23 14:01
Ibrahim Zoro
Den här texten är kreativ på ett fint sätt. Tack
2026-06-24