Logga in









Ni är inte på min sida
Jag vet hur ni vill att jag ska dö


Jag kan inte dö


Ändå sitter ni här och hoppas


Jag har fan inte gjort ett jävla jota
Mot er


Ingen annan heller




Ni är avundsjuka och svartsjuka



Ni gillar inte att jag latar mig



För er ska jag vara en mönsterelev



Som sliter ut sig för er
Och hamnar i trubbel



Ni har låtsas varit på min sida



Men det var när jag sprang era ärenden



Ni har dålig karma


Det är inte mitt fel




Det kommer gå dåligt för er





Inte för mig







Fri vers av Madeleine Eriksson
Publicerad 2026-06-23 21:25


Merrill
Stark text. Om självförsvar tänker jag. Jag tycker särskilt om "Ni har låtsas varit på min sida Men det var när jag sprang era ärenden"
2026-06-24