Logga in


Jag tänder stjärnor     i natten     

på himmelen

 

i tanken

vi expanderar?

 

ja det mörka är mörkt  nu

men det blir liksom ljusare då?

 

för där ljuset är ?

kan mörkret inte vara älskade?

 



Fri vers (Fri form)
av Ninananonia
Publicerad 2026-06-25 10:18


The Viking
Utan mörker inga stjärnor...
2026-06-25