Logga in


Ja, guds närvaro är otroligt vacker. Man är omfamnad av ljus, värme ,kärlek ända in hjärtat. :)

 

Gud!

 

jag känner dig

 

 

du är så otroligt vacker!

 

din närvaro

omfamnar mig

 

och jag behöver ingen annan

 

för där du är

finns inget mörker?

 

jag känner dig 

nära   nära

 

du är ljus

du är värme

du är kärlek 

 

du är 3

 

 

du är

ande

kropp

och själ

 

du är gud

min gud

 

och du vet att jag litar på dig 

till 100 procent

 

ända in i hjärtat

 

jag älskar dig 

gud

 

förlåt mig för mina synder

för dem som jag har sårat i mitt liv

och jag lovar att förlåta dem som 

har gjort mig illa

jag ber dig att förlåta dem som har gjort mig illa

 beskydda mig och alla som jag känner 

i evig tid 

 

i evig tid älskar jag dig    gud

 



Fri vers av Ninananonia
Publicerad 2026-06-25 14:35


Marita Ohlquist
En fin text, varav hjärtat är fullt, skriver pennan.
2026-06-26


Bibbi
Amen.
2026-06-26


Carola Viola Hedelius
Så härligt att se att det finns människor som tror och litar på sin skapare! Fin kärleks förklaring till vår Gud Amen!
2026-06-26


The Viking
Jo, Gud är vår tillflykt och vår tro...
2026-06-25