De som befinna sig på högre plan
än de på det lägre sänker man
och höjer de som är på lägre plan.
Det är på tiden att skatterna sänks
för låginkomsttagare och pension-
ärer och höjer den för politiker och
andra höginkomsttagare.
-
Övriga genrer (Essä/Recension)
av Notarius publicus:Sten Wiking
Publicerad 2026-06-26 00:23
rostspik
Håller med till punkt och pricka här. Önskvärt vore en bättre fördelningspolitik.
2026-06-26