Logga in


Min vän.

Det syns.

Du kan le och skratta hur mycket du vill men det syns.
Du visade det en gång och nu ser jag det ofta. Det är ärr som inte går att dölja, de sitter inte bara på din hud utan svävar även utanför.

Du bär de med dig,
bakom ljusa ögon, inbäddade i

svarta tankar.



Fri vers av HiPpIe
Publicerad 2010-04-28 22:37