Nattöppet och lucky strike.
tvspel och eviga nätter.
Väntan på en ljusare tid.
De sista uppgifterna lämnas in.
Vinet och nikotinet tog mig igenom det första året på IB.
Vet inte vad som ska göra så att jag orkar återvända till hösten.
Dags att åka.
Rymma för en helg.
Ses sen, om du är kvar.
Fri vers av HiPpIe
Publicerad 2010-06-02 00:41