Jag bryr mig.
Jag erkände det.. anonymt på en internetsida.
Men ändå,
jag erkände det.
Fri vers av HiPpIe
Publicerad 2010-06-20 21:40
~Hope~
Hahaha... just det och det är ju bra =)
2010-06-20
Jag bryr mig.
Jag erkände det.. anonymt på en internetsida.
Men ändå,
jag erkände det.