Logga in


Jag bryr mig.

Jag erkände det.. anonymt på en internetsida.
Men ändå,

jag erkände det.



Fri vers av HiPpIe
Publicerad 2010-06-20 21:40


~Hope~
Hahaha... just det och det är ju bra =)
2010-06-20