Du sa jag fanns i ditt hjärta
Du sa det fanns ingen som jag
Du sa jag gav dig trygghet
Du sa du älskade mig
Du sa det alltid skulle var vi två
Nu sitter jag allena och ensam
med ett glas vitt vin i min hand
Funderar på livets vändningar
Det blev inte vi som du sa
Men du finns fortfarande i Mitt hjärta
Det finns fortfarande ingen som du
Vi ger varandra fortfarande trygghet
Vi älskar fortfarande varandra
Men nu som vänner
Låt det vara hela livet ut
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta
Fri vers av Glensan
Publicerad 2010-08-06 18:07
Suzy med punkterna
En vacker vänskap...trots allt.
2010-08-28
sulimaa
Vänskap ger trygghet utan förbehåll...fint skrivet om vänskapens kärlek...
2010-08-07
ej medlem längre
Så vackert skrivet!
2010-08-06
Nina Nightwish
Fint att man kan behålla varandra som vänner när det är slut, fint, känslosamt skrivet
2010-08-06
En strimma av guld
Vilken styrka att kunna skriva denna dikt. Du visar på ödmjukhet och värme. Fint skrivet. Skål säger jag till dig med mitt glas vin.
2010-08-06